POGOJI POSLOVANJA

 

 

SPLOŠNI POGOJI

Splošni prodajni pogoji spletne strani www.gbox.si, so v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in
napisani na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje.
V primerih, ko naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na
njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo veljajo določila Zakona o varstvu
potrošnikov le v primerih, ko je to posebej navedeno v samem zakonu.
Z spletno stranjo GBOX (v nadaljevanju »GBOX« ali »ponudnik«) upravlja podjetje KG-graviranje, Katja
Goričan s.p..
Kupec je fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke, posredovane ob oddaji povpraševanja.
Fizična oseba je uporabnik, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne
ali pridobitne dejavnosti.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne strani GBOX, pravice uporabnika in poslovni
odnos med ponudnikom in kupcem.

 

PONUDBA IZDELKOV

Zaradi značilnosti poslovanja preko spleta, se ponudba spletne strani GBOX spreminja in ažurira hitro in
pogosto. Vsi izdelki so izdelani na podlagi povpraševanja, po naročilu in so unikatni.

 

CENE IN DDV

Vse cene so v evrih in ne vključujejo DDV, ker nismo zavezanec za DDV.
Cene veljajo v trenutku oddaje povpraševanja, se pa lahko tekom izdelave naročila spremenijo zaradi
specifičnih želja stanke (sprememba velikosti izdelka, dodatki na izdelku, zamenjava materiala, …).
Objavljene cene in cene v izdanih ponudbah so nepreklicne in veljajo samo za nakup preko spletne
strani www.gbox.si. Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila.
V primeru, da se cena artikla spremeni med izdelavo naročenega, bo GBOX kupcu omogočil odstop od
naročila, obenem pa bo ponudil rešitev, ki bo za obe strani koristna.

 

NAČINI PLAČILA

KG-graviranje, Katja Goričan s.p., omogoča naslednje načine plačila:
– nakazilo na TRR (ponudba/predračun)
-plačilo po povzetju
-PayPla
-kreditne kartice (Stripe)

 

NAROČANJE IZDELKOV

Kupec lahko naročilo odda preko spletne strani, e-pošte ali družbenih omrežij, v izogib nesporazumom v
komunikaciji naročil preko telefona ne sprejemamo.

 

ODSTOP OD NAROČILA(POGODBE) IN VRAČILA

Potrošnik lahko v 14 dneh od prevzema izdelka pisno sporoči, da odstopa od naročila, brez navedbe
razlogov za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je oddano v roku. Potrošnik mora
najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti izdelek.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@gbox.si

Po prejemu blaga in ugotovitvi, da je to nepoškodovano in v nespremenjeni količini, podjetje potrošniku
skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom
od naročila, je neposredni strošek pošiljanja (prejema in vračila blaga).
V primeru napačno poslanih izdelkov, krije vse stroške ponovnega pošiljanja ponudnik.
Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun kamor
želi, da se vrne plačilo.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel
uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in
preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja
za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev
narave, lastnosti in delovanja blaga.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v
primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za
pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila
o odstopu od pogodbe (nakupa).
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan
po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje
narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:
-za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki
lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
-za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
-za blagu, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok
uporabe;
-za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na
podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od
pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave,
ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko
je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne
prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj
običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega
plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva
upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se

pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani
znesek pa se vrne uporabniku.

 

ZAVRNITEV NAROČILA

GBOX lahko naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki s katerimi razpolaga
ne more izvesti, zavrne.

 

DOSTAVA

Naš pogodben partner za dostavo pošiljk je DPD, vendar si pridržujemo pravico izbrati drugo dostavno
službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.

Stroške pošiljanja plača kupec oziroma prejemnik pošiljke. Dostavo izven Slovenije bomo zaračunali
posebej in v dogovoru z vami. Za višino provizije pri plačilu z bančnim nakazilom, se pozanimajte pri
banki, preko katere izvajate plačilo.
Tabela stroškov dostave in osebnega prevzema je odvisen od velikosti paketa.
Mali paketi so paketi manjših dimenzij in so lahko težki le do 31,5 kilogramov. Veliki paketi pa so paketi z
artikli večjih dimenzij in teže nad 31, 5 kilogramov. O tem, ali artikel ustreza manjšemu ali večjemu
paketu, boste natančno seznanjeni v procesu oddaje spletnega naročila.
Dostava kamorkoli na območju Slovenije. Naš partner pakete dostavlja na naslov, vnešen ob oddaji
naročila. V svoj profil lahko dodate poljubno število različnih naslovov za dostavo, med katerimi ob oddaji
naročila izberete ustreznega.

 

VARNOST

KG-graviranje, Katja Goričan s.p., uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito
prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

 

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne
podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb,
računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Ponudnik si pridržuje pravico, da pokliče uporabnika na
njegovo telefonsko številko. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim
osebam. Vaše podatke bomo občasno uporabili le zato, da vas obvestimo o pomembnejših
spremembah, novih izdelkih in posebnih ponudbah na naši spletni strani, za katere z gotovostjo trdimo,
da za vas predstavljajo pomembne informacije. Če teh informacij ne boste želeli prejemati, nas o tem
obvestite na elektronski naslov info@gbox.si. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi
uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

 

ČAS ODPREME IN ROK DOBAVE

Podjetje KG-graviranje, Katja Goričan s.p., izdelkov nima na zalogi, ker so unikatni in izdelani po željah
stranke. Pred izdelavo izdelka, stranki pošljemo predogled oz. predlogo izdelka in ga usklajujemo dokler
stranka ne potrdi naročila. Izdelke odpošljemo v roku 7-10 dni od dneva, ko stranka potrdi naročilo. S
pravnimi osebami se o dobavnem roku dogovarjamo individualno. Za rok dobave izdelkov, ki jih ni možno
dobiti v predvidenem roku, vas bomo predhodno obvestili. To se lahko zgodi ob večjem naročilu,
spremembah vaših želja tekom nastajanja izdelka, ob kompleksnejših izdelki, … Ob sobotah, nedeljah in
praznikih odpreme izdelkov ne izvajamo. V kolikor vas kurir dostavne službe ne bo uspel dobiti na domu,

vas bo poklical na telefonsko številko, ki ste jo pustili ob oddaji naročila. Z njim se boste nato dogovorili
za ustrezni termin dostave paketa. V kolikor boste preko telefona nedosegljivi, pa vam bo v vašem
poštnem nabiralniku pustil pisno obvestilo.

 

REKLAMACIJE PREJETIH POŠILJK

Prejete izdelke preglejte takoj in ob prisotnosti osebe dostavne službe. Vse kasnejše reklamacije
poškodbe izdelka, dostavna služba upošteva le izjemoma in jih v njihovem imenu tudi ponudnik ne more
rešiti. Morebitne poškodbe vnesite v zapisnik, ki ga je dostavljalec dolžan podpisati. V primeru poškodbe
paketa ter vsebine nas pisno obvestite v roku treh dni od prejema paketa ter nam posredujte fotografije
na naš elektronski naslov info@gbox.si. Poškodovanega paketa in vsebine ne zavržite, dokler postopek
cenitve škode ni končan.

 

PIŠKOTKI

Naše storitve želimo narediti enostavne, uporabne in zanesljive. Kadar se storitve opravljenepreko
spleta, je včasih potrebno shraniti majhne količine podatkov na vaš računalnik, tablico ali pametni
telefon. To vključuje majhne datoteke, znane kot piškotki. Piškotki ne morejo biti uporabljeni za vašo
osebno identifikacijo.Te male datoteke se uporabljajo za izboljšanje storitev kot na primer: omogočanje
prepoznave vaše naprave, tako da vam ni potrebno večkratno vnašanje podatkov pri opravljanju ene
naloge. Na ta način si lahko na primer shranite vaše uporabniško ime ali geslo. Piškotki pa obenem
omogočajo tudi hitrejše nalaganje in delovanje spletne strani.

 

KOMUNIKACIJA

GBOX bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo, razen v primeru,če temu
uporabnik izrecno nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala sledeče sestavine:– jasne
in nedvoumne oznake, da gre za oglasna sporočila,– jasno razviden pošiljatelj,– različne tržne tehnike
bodo označene kot takšne, prav tako pa bodo jasno določeni pogojiudeležbe v njih,– jasno bo
predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,– na željo uporabnika, da ne želi prejemati
oglasnih sporočil, bo ponudnik željo spoštoval.

 

ODVEZA ODGOVORNOSTI

GBOX se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti pravilnost in ažurnost podatkov, ki so objavljeni na
njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo. V takem
primeru, bo GBOX kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo
naročenega artikla. Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo obiskovalci.
Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali
žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira
iz informacij v mnenjih. Ponudnik se trudi zagotoviti natančne fotografije izdelkov, vendar je potrebno vse
fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

 

PRITOŽBE IN SPORI

GBOX spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati
svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se v primeru
težav, kupec lahko poveže preko elektronske pošte. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil prejem
pritožbe in kupcu sporočil, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje,
njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju
samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik

prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešujejo sporazumno. Za kakršnekoli
dodatne informacije nas lahko vedno kontaktirate na e-pošto: info@gbox.si.